logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۴۰۹۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل غرب آسیا مطرح کرد:

گسترش ناامنی در اراضی اشغالی

گسترش-ناامنی-در-اراضی-اشغالی
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: سیاست های نتانیاهو ناامنی را در سرزمین های اشغالی گسترش داده و موجب فرار میلیون ها نفر از ساکنان اراضی اشغالی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راه‌دانا؛ حسن هانی‌زاده با بیان اینکه اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در ترور سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان یک اقدام جنایت کارانه بود، گفت: ترور این شهید بزگوار یک حادثه دردناک در منطقه بعد از ترور شهید عباس موسوی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله در طول سه دهه گذشته تاثیرگذارین شخص در جبهه مقاومت به شمار می‌رفت، ادامه داد: رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته از جبهه مقاومت ضربات سنگینی را دریافت کرده و نتوانست معادلات را به نفع خود تغییر دهد.

وی با اشاره به آمار تلفات صهیونیست ها به اذعان رسانه های اسرائیلی، عنوان کرد: 9 هزار زخمی، 15 هزار فراری از ارتش، یک میلیون ساکن در پناهگاه‌ها تنها بخشی از هزینه های سنگینی است که از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی بر صهیونیست ها تحمیل شده است.

هانی زاده گفت: تمام تاسیسات اقتصادی و صنعتی در سرزمین‌های اشغالی تعطیل شده است و هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار بر این رژیم تحمیل آمده است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده است و نتانیاهو برای خروج از این بن بست دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت می‌زند، عنوان کرد: نتانیاهو می‌خواهد پای قدرت‌های بزرگ را به جنگ باز کند تا فشار افکار عمومی را از خود بکاهد، اما این اقدام نوعی خودزنی است که نخست وزیر و ارتش رژیم صهیونیستی به آن دست می زنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه غرب آسیا در حال حرکت به سمت یک بحران غیر قابل کنترل است، تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد روزهای سختی در انتظار آن‌هاست.

هانی‌زاده با بیان اینکه ترور شخصیت‌ها امنیتی برای شهرک‌نشینان به وجود نخواهد آمد، عنوان کرد: سیاست های نتانیاهو ناامنی را در سرزمین های اشغالی گسترش داده و موجب فرار میلیون ها نفر از ساکنان اراضی اشغالی خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳